Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení integrovaného marketingového komunikačního procesu
Vondrová, Martina ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V teoretické části své diplomové práce pojednávám o teorii komunikačního procesu a nových trendech. Na základě situační analýzy CK FIRO-tour a marketingového výzkumu spokojenosti klientů jsem navrhla novou komunikační strategii pro produkt "skupinové zájezdy". Produkt skupinových a individuálních zájezdů je pro CK FIRO-tour zásadní, protože přináší vysoké výnosy, CK má na trhu silnou pozici a zároveň je tento trh spojen s vysokou mírou atraktivity. Nová komunikační strategie má za cíl zvýšit obrat a výnosnost tohoto produktu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.